Nadvse razburljiv sobotni dan

Kot vedno za vikend me alarm zbudi ob 6:30 zjutraj. Ne maram dolgo spati in tako izgubljati dneva. Napol zbujen na uri podrsam v desno, da preneha vibrirati. Pogledam čez okno in vidim da se obeta sonce. Moja leži zraven mene in ne kaže znakov življenja.

Malo še poležim in počasi vstanem. Ob vznožju postelje me pričaka glava moje kosmate kolegice, psice. Pobožam jo po glavi in se odpravim na wc ter poskrbim da za sabo zaprem vrata spalnice. Predvsem zato, da psica ne bo skakala po celem štuku. Na wcju opravim tisto jutranjo malo potrebo, kjer voda v školjki postane fluorestenčno rumena. Jebat ga, preveč alkohola v petek in premalo vode. Na ščetko stisnem kolodont in si umijem zobe, medtem ko me psička gleda in čaka da greva ven. Po končanem ritualu si oblečem trenirko in psico peljem po stopnicah ven. Spustim jo na dvorišče in tudi sama opravi svoji potrebi. Vzamem lopato in poberem kar je naredila ter odnesem v kompost. Odpravim se nazaj v kuhinjo in začnem zlagati posodo v stroj. Ljubljenčka to ne zanima, tako da se je ulegla na tla in me miže opazovala. Končam s posodo in si mislim, kaj pa zdaj? Lačen nisem ampak kmalu bom. Pogledam v hladilnik in se spomnim, da je moja večer prej fantazirala o palačinkah. Sicer jih ne maram peči ampak si rečem jebat ga, naj ji bo. Vzamem kar potrebujem in pričnem s pripravo.

Nekje na polovici priprav vidim da je pes dvignil glavo in mi s tem dal vedeti, da je moja vstala. Pridrsala se je v kuhinjo in se navdušeno zahvalila, da ji delam zajtrk. Obrnem se stran od otoka in jo vidim, kako stoji med vrati. Skuštranih, dolgih las in začuda v moji majici. Ponavadi spi popolnoma gola, tako da imam že takoj zjutraj lep pogled. Odpravi se v kopalnico, kjer ima svoj, malenkost daljši, jutranji ritual. Začel sem s peko palačink in kakor vedno, naredil občutno preveč mase. Vedno me je strah, da bo premalo hrane, tako da je je vedno preveč. Po piknikih je še za par dni hrane. Moja je prišla v kuhinjo in se pričela igrati s psom, jaz sem pa pekel. Vmes se pogovarjava in začela je vreti vodo za čaj. Končam, prinesem krožnike do mize in začneva s pojedino. Srkava vroč čaj in se zajebavava ter delava plane za čez dan. Obvezen daljši sprehod, da se pes utrudi ter sladoled. Pobrskam po internetu, najdem neko lokacijo za katero se oba strinjava. Oblečeva se izletu primerno in seveda je pes vedel kam se moli taca. Njeno navdušenje je bilo nepopisno in skoraj nemogoče se je bilo obleči, dokler se nisem šel rokoborke z njo, kjer sem se moral uleči nanjo, da sem jo nadvladal. To jo je ravno dovolj užalilo, da se je umirila, dokler nismo prišlo do vhodnih vrat. Še kratek izled na dvorišče, da se polula ter nato skok v avto. Vreme je bilo lepo, tako da sem ji vklopil klimo na zadnjih sedežih, kjer je sedela pripeta.

Med vožnjo spijem dober liter vode, da ne bom ravno umrl od dehidracije. Po slabi urici vožnje prispemo na lokacijo ter se odpravimo ven. Sonce sije, v gozdu je prijetno hladno in na poti nismo srečali nikogar, razen par pohodnikov. Po kakšne pol ure hoje se ustavim in pogledam pot za sabo. Pizdomater, sam hrib. Skoraj pol ure sem hodil v dolino. Če ne bi bil alergičen na vzpone sploh ne bi bilo problema. Tako sem pa vedel da bom jebal ježa. Se ne pustim motiti in se sprehajamo ter pogovarjamo. Obdelala sva prihodnja potovanja, par aktualnih tem in par zajebancij. Prišli smo na dno, kjer se je razprla lepa dolina. Usedla sva se na travnik in ko sem se prepričal da ni nikogar nikjer, sem spustil psa s povodca. Veselo je pričela s tekom po travniku medtem ko sva midva uživala v soncu.

Ko sva imela dovolj sedenja smo se odpravili nazaj do avta. Jeben vzpon. Moja zjebana kolena so me začela boleti že ob misli na ta vzpon, kaj šele dejansko početje. Moja vzame psa in se skoraj poskakujoče odpravi gor, jaz pa pulover dol in počasi gor. Takoj sem začel švicati, srce se mi je nabilo v grlo in klel sem ob prvem koraku. Nisem atletičar ali gimnastičar. Sem velik in močan, to je to. Jebem ježa in po slabi uri končno vidim ravnino na vrhu hriba. Pridem do vrha, najdem klopco in se fuknem gor, medtem ko je iz mene scalo. Kaj šele da bi bilo dejansko poletje. Moja se smeji in s psom se igrata, pes je kazal malenkost utrujenosti. Ko sem sedel je še nekako šlo, dokler nisem vstal in začutil, kako je koleno zaškrtalo. Na glas sem se zasmejal od bolečine in se počasi odpravil naprej. Kdor ima zjebana kolena od česarkoli bo vedel o čem govori. Jaz sem si jih zjebal s težkimi utežmi in poškodbami.

Pridemo do avta in se odpravimo proti Ljubljani-Rudnik, kjer imajo v trgovskem centru odličen sladoled. Naročim si 3 kepice sladoleda in odpraviva se nazaj do avta, da ne bo pes predolgo sam. V garaži v avtomobilu dokončam sladoled in nato se odpravim domov.

Skobacam se iz avta in se odpravim pod tuš. Stojim pod vročo vodo, pod katero me koleno večinoma neha boleti. Pridem ven, si oblečem kratke hlače in grem v kuhinjo po vodo. Če je ne spijem vsaj 3 litre na dan me začne boleti glava in počutim se kot drek. Ura je bila že okoli 16 in rekel sem si, da si lahko privoščim tudi kakšno bolj močno pijačo. Grem do svoje alkoholne omarice in se poskušam odločiti kaj bi pil. Pride moja in reče da če bom kaj delal, bi ona rum kolo. Zavijem z očmi, ker sem glede žganja kar purist. Rad imam kvalitetno žganje, tako da za mešanice kupujem samo poceni alkohol. Vzamem precenjenega Jamesona in iz hladilnika mrzlo Colo zero. Iz skrinje vzamem mrzle kamne in začnem mešati. Poskusim požirek in si mislim da je kar dobro uspelo. Tako da sem se odločil, da bom vzel kar steklenico s seboj. Odpravim se ven na gugalnico da uživam še malo sonca in moja se mi takoj pridruži. Psica je utrujeno ležala pri nogah, kar me je razveselilo, ker sem vedel da bo utrujena še v nedeljo. Srebava pijačo in uživava. Pozdravim sosede, ki so se nekam odpravljali. Ko je dvorišče prišlo v senco, sva se odpravila nazaj v hišo. V pečico sem dal instant pico in počakal da je bila končana. Usedla sva se v dnevno in začela z iskanjem filma. Na srečo sva bila oba pri volji za akcijo, tako da sva izvrala Mad Max, novo verzijo s Tomom Hardyem. Nekje na sredini sem začutil da me počasi zmanjkuje, čemur je botrovala utrujenost, bolečina, hrana in pijača. Pogledam na uro, blizu 23 in pogledam svojo. Popolnoma budna je gledala tv in pomislil sem da bi začel s kakšno predigro. Odločil sem se da ne, ker nisem bil sposoben niti normalnega premikanja, kaj šele česarkoli drugega. Film se je končal in ko sem ji rekel da grem v spalnico je rekla da se mi bo pridružila.

Vrgel sem se v posteljo in se zahvalil vsem bogovom, katerih sem se spomnil za mehko posteljo. Moja je na tablici pričela z branjem svoje knjige, tako da sem se obrnil stran od svetlobe ekrana. Moja je videla in je prekinila s knjigo, stisnila se je k meni in me od zadaj objela dokler nisem zaspal. Zbudil sem se pa ponovno ob 6:30 zjutraj, ko se je budilka spravila biti pizda.

Kategorija:
Razmišljanja
Uporabnik

Jest znam u nulo nabavit za piknik. Ce hoces lahko narediva naslednjič seznam. Izkušnje imam za 10-60 oseb